game PlayStation 2 » Prince of Persia: The Two Thrones Box Cover
views 5,377   favorites 33 (?)  


hall »

Prince of Persia: The Two Thrones box art cover
By avatar DeathSpawn11 47 on May 2nd, 2008

comments Prince of Persia: The Two Thrones Box Cover Comments


Comment on DeathSpawn11's Prince of Persia: The Two Thrones Box Art / Cover.

avatar
DeathSpawn11 47 [ 1 decade ago ]

wooo, box 3 of 4 =D
IMO, this is one of my best boxes.
agree?
disagree?
comment and critiques would be great =)

[ Reply ]


avatar
xIAMHUNTERx 43 [ 1 decade ago ]

Hey, you got the logo right. :D

[ Reply ]


avatar
DrDoomsday 5 [ 1 decade ago ]

Shit, you're fast...love the colour scheme, blending is awesome, very appealing overall. 5/5+fav

Edited at 1 decade ago

[ Reply ]


avatar
Dersnap 40 [ 1 decade ago ]

*is impressed again*

[ Reply ]


avatar
kirby22 14 [ 1 decade ago ]

*is impressive again*

[ Reply ]


avatar
Dersnap 40 [ 1 decade ago ]

#5, -_-

OH! Just noticed the "Nudity =o"! XD

Edited at 1 decade ago

[ Reply ]


avatar
DeathSpawn11 47 [ 1 decade ago ]

#2, yea, shaddap =P
#3-5, thanks guys!
I uploaded the printable, which I HIGHLY recommend you see. =)

[ Reply ]


avatar
dmshaposv 47 [ 1 decade ago ]

nudity =o
;)

But seriously,excellent follow up DS.Excellent colors etc.

[ Reply ]


avatar
E_G 39 [ 1 decade ago ]

After looking at the printable version, I'm going to say it is one of your best. So...so epic.

[ Reply ]


avatar
shadysaiyan 41 [ 1 decade ago ]

Yeah definitely one of your best, +Fav!

[ Reply ]


avatar
TwistedTinkerToy 43 [ 1 decade ago ]

Excellent job, DeathSpawn.

[ Reply ]


avatar
MARKER 49 [ 1 decade ago ]

Love the 1st. 2nd was very good.... and I have to say, this is probably the best of the 3. Funny enough, someone else asked me about what borders to use on PoP:TTT -- and I told him to use that weapon too! ;) Nice one mate... BTW -- you sure are quick with these boxes! ;)

[ Reply ]


avatar
Mad Spike 43 [ 1 decade ago ]

Nice one.
+ Fav

[ Reply ]


avatar
envor 42 [ 1 decade ago ]

Great box

[ Reply ]


avatar
ELCrazy 49 [ 1 decade ago ]

Simply amazing.

[ Reply ]


avatar
DrDoomsday 5 [ 1 decade ago ]

Yee, HoF!

[ Reply ]


avatar
solardestruction 22 [ 1 decade ago ]

This definitely deserves to be in the hof. It's bloody amazing!

[ Reply ]


avatar
DeathSpawn11 47 [ 1 decade ago ]

damn, it got hall and I wasn't here to see it before DMS's Portal box claimed spotlight lol. oh well, Iron Man was worth it =P

[ Reply ]


avatar
Dersnap 40 [ 1 decade ago ]

Grats on HoF, Steven. :P

[ Reply ]


avatar
ELCrazy 49 [ 1 decade ago ]

#18, yeh yeh yeh =P

[ Reply ]


avatar
evklinken 3 [ 1 decade ago ]

It's not awful. It's not horrible. It's not bad. It's not poor. It's not me-diocre. It's not fair. It's not good. It's not great. It's not superb. It's PERFECT!

[ Reply ]


avatar
hsoldier 44 [ 1 decade ago ]

ooo very cool

[ Reply ]