game Nintendo DS » Katekyo Hitman Reborn! Box Cover
views 12,029   favorites 42 (?)  


hall »

Katekyo Hitman Reborn! box art cover
By avatar tleeart 45 on February 17th, 2009
print No Printable Available

comments Katekyo Hitman Reborn! Box Cover Comments


Comment on tleeart's Katekyo Hitman Reborn! Box Art / Cover.

avatar
tleeart 45 [ 1 decade ago ]

I know I haven't posted anything in a good while. This is one of the first boxes I wanted to make after joining. This is one of my favorite anime series.

Artwork used is official, but found on Photobucket.

Even though it's just a crap licensed game, I wish they would localize one of the games so I can buy it without having to import.

A little something interesting: The crest on the front is my old avatar. I redrew that crest featured from the second opening of the series using Illustrator and Photoshop.

The logo is custom and the title is based from one of the official games' titles.

[ Reply ]


avatar
goku252525 42 [ 1 decade ago ]

magnificent! I thought the front was great and then i saw the back which was even better! I love the gold and blue colours:) + fav

[ Reply ]


avatar
Whoomp 43 [ 1 decade ago ]

Nice, very official looking.

[ Reply ]


avatar
YoshiStar 46 [ 1 decade ago ]

Pretty crappy if you ask me ...




(in a good way .. if that's possible)

[ Reply ]


avatar
shadysaiyan 42 [ 1 decade ago ]

Yeah this show is funny and really good, no episode is boring :D the box loks great as well, the logo is missing the Bullseye though.

[ Reply ]


avatar
Drakxxx 46 [ 1 decade ago ]

Looking great man! I'm not familuar with the anime, but when I first saw the little character on the front, It reminded me of Spike McFang, the vampire character who had an obscure but wonderful action RPG game on the snes.

[ Reply ]


avatar
Reza 40 [ 1 decade ago ]

Holy shit this is wicked! Love that back.

[ Reply ]


avatar
G_Z 16 [ 1 decade ago ]

really good man :D ... now that im back we need to do our collab we planned like 3 months ago lolz.

+fav

EDIT : also the background on the front.. did you have that as your ava when you first joined?

Edited at 1 decade ago

[ Reply ]


avatar
LoveKuja 22 [ 1 decade ago ]

I kinda figured this would have been Shady's box. Guess not lol. Anyways, it is fantastic.

Edited at 1 decade ago

[ Reply ]


avatar
hsoldier 44 [ 1 decade ago ]

Dont really know what its about but i like it =D +fav

[ Reply ]


avatar
Spiderpig24 48 [ 1 decade ago ]

This is one of your best so far. I love the design of the back. +fav

[ Reply ]


avatar
Silent Oblivion 45 [ 1 decade ago ]

Yummy!

[ Reply ]


avatar
Ray Blade 40 [ 1 decade ago ]

Damn good! I like how it stands out!

[ Reply ]


avatar
Veronica 41 [ 1 decade ago ]

I like, I like. :)

[ Reply ]


avatar
alldreamsfalldown 49 [ 1 decade ago ]

This is great.

[ Reply ]


avatar
Z_T 18 [ 1 decade ago ]

Pretty good, +fav

[ Reply ]


avatar
Spiderpig24 48 [ 1 decade ago ]

Congrats on the Hall Tleeart!

[ Reply ]


avatar
tleeart 45 [ 1 decade ago ]

Looks like I was right to take a break from my comp boxes to finish this off! I'm glad to see that people like it, and even more so that at least Shady recognized the series.

@ Shady - I actually didn't want to add the bull's eye on the logo, but now looking back, it would look better. I'll add that in very soon.

[ Reply ]


avatar
coolguy753 27 [ 1 decade ago ]

I've never actually heard of the series but the box is good enough for that not to matter. It's probaly not your best but still very solid.

[ Reply ]


avatar
rasengan_boi 35 [ 1 decade ago ]

Comp is up! I finally got my password back from the hacker (Not the one hacking everybody's accounts, he's just out to get me...)

[ Reply ]


avatar
DemonFoxSlayer 17 [ 1 decade ago ]

NICE +FAV: )

[ Reply ]


avatar
Dario 23 [ 1 decade ago ]

OMG! This soooo AMAZING!!!!!!

[ Reply ]


avatar
tleeart 45 [ 1 decade ago ]

#22, Thanks, I'm glad you like it. I wish this series would get brought over to the U.S. Oh well, at least there's always crunchyroll.

[ Reply ]