game Wii » Soul Calibur Legends Box Cover
views 3,945   favorites 5 (?)  


Soul Calibur Legends box art cover
By avatar WickedGamer1 37 on May 26th, 2007
print No Printable Available

comments Soul Calibur Legends Box Cover Comments


Comment on WickedGamer1's Soul Calibur Legends Box Art / Cover.

avatar
WickedGamer1 37 [ 1 decade ago ]

hi.
more crap.

[ Reply ]


avatar
Ayron 47 [ 1 decade ago ]

lol, hi WG1. :) its kinda good, but is that a wallpaper?? cause it certainly seems like one. also, this doesn't look like a Soulcalibur box, more of a rpg box. or a hack-and-slash game.xD

[ Reply ]


avatar
WickedGamer1 37 [ 1 decade ago ]

it is a wallpaper. i just touched it up a bit.
and SCLegends is a heck'n'slash rpg. =P

[ Reply ]


avatar
Maybe Tomorrow 30 [ 1 decade ago ]

*'nother orgasm*

[ Reply ]


avatar
Ayron 47 [ 1 decade ago ]

yh i no, just kinda early here and i forgot. nice though, only try to use as less Wallpapers as possible, you're a great boxartist, you don't need them.

[ Reply ]


avatar
TrevOwnz 42 [ 1 decade ago ]

is that the real logo for the new SC, cause if it is its ugly!

[ Reply ]


avatar
Ratchetcomand 8 [ 1 decade ago ]

Very nice man but you need a Namco bandai logo . 5/5

[ Reply ]


avatar
Ratchetcomand 8 [ 1 decade ago ]

oh yea. hi guys :). I just had some free time and just saying hello.

[ Reply ]


avatar
lord_arcanus 20 [ 1 decade ago ]

#8 hey, you alright? it's good to see you back.

i don't even need to give this box a rating it's so damn awesome.

[ Reply ]


avatar
Ninjamojo27 37 [ 1 decade ago ]

THis box is sweet even if its a wallpaper.

[ Reply ]


avatar
Chibi Cloud 25 [ 1 decade ago ]

Hey your back! This box pwns. 5/5.

[ Reply ]


avatar
like always 3 [ 1 decade ago ]

#4, i just had one too.... LOL 5/5

[ Reply ]


avatar
E_G 39 [ 1 decade ago ]

Wicked please don't break the law by using a wallpaper. :p Seriously it's great.

[ Reply ]


avatar
AcFreeze 1 [ 1 decade ago ]

bar is set. Great box

[ Reply ]


avatar
shadysaiyan 42 [ 1 decade ago ]

#13, what he said. its good, but im prety sure the logo would be bandai namco

#6, yeah thats the official logo.

i also saw this wallpaper on 1up.

[ Reply ]